"Druga szansa" przyciągnęła przed telewizory 2,6 mln Polaków! Podczas emisji 1 odcinka "Drugiej szansy" stacja TVN była liderem rynku telewizyjnego.
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl co piąty widz, który w poniedziałek, 15.02.2016, oglądał telewizję wybrał serial "Druga szansa". Ze szczegółowych danych wynika, że przynajmniej jedną minutę 1 odcinka "Drugiej szansy" zobaczyło w sumie 4,55 mln osób.
Przeczytaj: Druga szansa. Opinie o nowym serialu TVN z Małgorzatą Kożuchowską. Widzowie zachwyceni
Czy tak dobry wynik oglądalności "Drugiej szansy" utrzyma się aż do końca pierwszego sezonu. Nowy serial z Małgorzatą Kożuchowską liczy 13 odcinków, więc musi walczyć o widza aż do maja, czyli do wielkiego finały wiosennej ramówki TVN.
Po premierze "Drugiej szansy" opinie o produkcji są podzielone. Ale przeważają takie, że Małgorzata Kożuchowska jest świetna w roli agentki gwiazd Moniki Boreckiej, że obsada "Drugiej szansy" zasługuje na wielke uznananie, bo znalazły się w niej same znane nazwiska aktorów. Poza tym widzów zaintrygowała fabuła serialu z Kożuchowską.
Patrz: Druga szansa. Obsada, bohaterowie, kto jest kim w nowym serialu TVN?
Podczas emisji 1 odcinka "Drugiej szansy" stacja TVN wygrała z konkurencją. Średnio między godziną 21.30 a 22.28 stacja zanotowała największy udział w rynku. I przyciągnęła najwięcej, bo aż 21 procent widzów w grupie komercyjnej, czyli w wieku od 16 do 49 lat.
Pozostaje mieć tylko nadzieję, że kolejne odcinki "Drugiej szansy" będą miały jeszcze większą oglądalność, a serial doczeka się drugiego sezonu.
Chcesz wiedzieć więcej o serialach? Odwiedź nas na Facebooku!