Oprócz telefonii komórkowej Małgorzata Kożuchowska reklamuje ostatnio dużą firmę ubezpieczeniową. Została twarzą nowej kampanii, zastępując Agnieszkę Chylińską (39 l.). Aktorkę z "Rodzinki" "Forbes" wycenia obecnie na blisko 300 tys. zł za kampanię.
Patrz: Rodzinka.pl 6 sezon. Małgorzata Kożuchowska zrzuciła 10 kg! Jak schudła gwiazda Rodzinki.pl?
- Nawiązaliśmy współpracę z Małgorzatą Kożuchowską, ponieważ wartości, które wyznaje i uosabia, są też bliskie naszej marce. Aktorka również otwarcie utożsamia się z wartościami rodzinnymi, słynie z przemyślanych decyzji, konsekwencji, a te cechy są zgodne z wizerunkiem marki - tłumaczy nam Ewa Wojtarowicz, przedstawiciel firmy.
A w nowym odcinku serialu "Rodzinka.pl" będzie przede wszystkim smakowicie. Natalia Boska (Małgorzata Kożuchowska) przygotowuje się do urodzin Kacpra (Mateusz Pawłowski, 11 l.). Razem z synem ustala menu i plan działania. Również Kuba (Adam Zdrójkowski, 15 l.) szykuje kolację urodzinową, którą chce zaskoczyć Paulę.
Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź nas na Facebooku!